Loading...

اخبار

ال‌جی سرانجام از گوشی‌هوشمند LG Class رونمایی کرد؛ فلزی و مقرون‌ به‌ صرفه !

نوشته شده در : 2015/09/22 - 00:00
شرکت بزرگ ال‌جی سرانجام به شایعات پایان داده و از گوشی‌هوشمند LG Class رونمایی کرد. برخلاف شایعات گذشته، این دستگاه یک فبلت نیست اما یک گوشی 5 اینچی با مشخصات نسبتاً معمولی است.

lg-class

 

بر اساس گفته ال‌جی، LG Class یک ساختار نازک فلزی داشته و مقرون به‌صرفه است.

 

صفحه‌نمایش 5 اینچی این دستگاه، رزولوشن 720×1280 پیکسل داشته و با یک شیشه که در گوشه‌های دستگاه حالت منحنی دارد، پوشیده شده است.

 

lg-class

 

قلب تپنده این گوشی را تراشه 64 بیتی چهار هسته ای Snapdragon 410 کوالکام تشکیل داده که دارای سرعت کلاک 1.2 گیگاهرتز بوده و با گرافیک Adreno 306 جفت شده است.

 

از دیگر ویژگی‌های LG Class می‌توان به برخورداری از NFC، بلوتوث نسخه 4.1، اسپیکر 1 واتی، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، باتری 2050 میلی‌آمپرساعتی قابل تعویض و پشتیبانی از ارتباطات LTE نیز اشاره کرد.

 

lg-class

 

اسپیکر تلفن در کنار سنسور دوربین است که البته عجیب بنظر می آید. این اسپیکر با قدرت خروجی یک وات بسیار قدرتمند است و ال جی وعده داده که صدای واضحی را تولید خواهد نمود.

 

یک دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی در پشت دستگاه قرار گرفته و دوربین سلفی این گوشی مانند ال‌جی جی 4، سنسوری 8 مگاپیکسلی دارد. این محصول جدید غول کره‌ای تبار دنیای فناوری دارای ابعادی معادل 142×71.8×7.4 میلی‌متری بوده و وزنی 147 گرمی دارد.

lg-class

این گوشی‌هوشمند که در کره جنوبی رونمایی شده است، از این ماه توسط تمام اپراتورهای مخابراتی این کشور با قیمتی در حدود 339 دلار و در سه رنگ آبی تیره، نقره ای و طلایی عرضه خواهد شد.

 

اطلاعات بیشتری پیرامون زمان عرضه این گوشی‌هوشمند یا دستگاهی شبیه به آن در سایر بازارهای جهانی در دسترس نیست.

 

منبع : tech-news بازدید : 2401
برچسب ها : موبایل ال جی

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!